بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


استقلال میتواند قهرمانی لیگ سیزدهم را نیز بدست بیاورد

http://upload7.ir/imgs/2014-03/70330775688888456981.jpg

نمیدانیم بعضی از هواداران استقلال را چه شده که این روزها در لابه لایی پستها و نظراتی که به اشتراک می گذارند نا امیدی تنها چیزیست که بیشتر از همه چیز دیده میشود!
شاید دوستان از شخص و یا جای الهام میگیرند که اینگونه ملتهب و نا امید در مورد آینده استقلال در لیگ و لیگ قهرمانان حرف به میان می آورند!
شاید حق با این دوستان و هواداران باشد و شاید بخاطر اینکه ممکن است برخیها به تیم یا بعضی از اعضا باشگاه نزدیک باشند لذا از بعضی مسائل پشت پرده و درون تیمی اطلاعاتی پیدا کرده باشند که این گونه در خصوص شرایط تیم تجزیه و تحلیل های نا امیدانه ای مطرح میکنند؟!
مع الوصف؛به عنوان یک هوادار معمولی خدمت تمام دوستان و هواداران استقلال عرض میکنیم اگر تیم شرایط خیلی سخت تر از وضعیت فعلیش را نیز تجربه کند،باز هم می تواند قهرمان لیگ برتر بشود.
اصل راه را که اگر قرار بود آسیب و گزندی به تیم وارد شود که اتفاقا در مواقعی صدمه های بدی را هم دیدیم را با موفقیت پشت سرگذشته و حالا تنها سه هفته مانده به پایان لیگ هنوز سرنوشت قهرمانی دست خودمان می باشد.
به شما قول میدهیم اگر در بازی با نفت دچار اتفاقات پیش بینی نشده _مثل شوت وریا غفوری در بازی رفت_ نشویم این تیم را با اختلاف دو گل به بالا شکست دهیم .
این برد یعنی مسجل شدن 80 درصد از راه قهرمانی!
منظور اگر دو تیم فولاد و پرسپولیس باز هم در هفته بیست و هشتم برنده بشوند 20% راه باقی مانده را در برد یا تساوی با یکی از دو تیم فولاد و تراکتورسازی می دانیم.
فقط امیر قلعه نویی می بایست در استفاده از یکی دو بازیکن خصاصت بیشتری به خرج بدهد و با چند بازیکن تیم از لحاظ روحی و روانی بیشتر از مسائل فنی کار کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 12 / 1392برچسب:استقلال,لیگ سیزدهم,نا امیدی هواداران,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com